Deze website gebruikt cookies. Cookies verbeteren de gebruikerservaring en helpen deze website beter te maken. Door de site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met ons cookiebeleid. Meer lezen: Privacybeleid
melding sluiten

Veel gestelde vragen


Heb je een vraag over fnacpass.be? Wellicht vind je het juiste antwoord in onderstaande vragen. Anders kun je altijd contact opnemen met de klantendienst van fnacpass.be.

Wat is fnacpass.be?
Fnacpass.be is een geheel van voordelen speciaal voor Fnac-leden. De voordelen op fnacpass.be zijn het hele jaar door geldig bij een tiental partners uit verschillende sectoren. Of je nu op reis wilt vertrekken, een hotel wilt boeken of wat dan ook, fnacpass.be biedt je verschillende mogelijkheden om te besparen.

Hoe genieten van de voordelen?
Dat is heel eenvoudig! Bij ieder voordeel staat duidelijk beschreven hoe je de korting kan genieten. Lees dus steeds aandachtig wat je moet doen om de korting te genieten.
Let er dus altijd op dat je de juiste sites en codes gebruikt.

Tot wanneer is mijn Fnac-kaart geldig?
De Fnac-kaart is geldig tot 3 jaar na aankoopdatum. Als je vragen hebt over de Fnac-kaart, gelieve dan contact op te nemen op het volgende e-mailadres: CallCenter@be.fnac.com. Alle voordelen op fnacpass.be zijn tot en met 1 juli 2020 geldig, tenzij anders aangegeven in de voorwaarden van de voordelen.

Wie kan er gebruik maken van de aanbiedingen op het platform fnacpass.be?
Enkel de houders van een Fnac-kaart, waarvan de geldigheid nog niet is verlopen, kunnen de voordelen op fnacpass.be genieten.

Kan mijn familie ook de Fnacpass-voordelen genieten?
Natuurlijk! De voordelen zijn ook geldig voor familieleden die onder hetzelfde dak wonen.

Met hoeveel personen kan ik gebruik maken van de Fnacpass-voordelen?
Je kunt in totaal maximum 8 tickets per order, per arrangement bestellen.

Ik krijg een foutmelding bij het invoeren van de unieke code, wat moet ik doen?
Als je een foutmelding krijgt, neem dan contact op met de klantenservice via fnacpass@faxions.be

Hoe kan ik betalen in het geval ik een rechtstreekse aankoop doe op fnacpass.be?
Je kunt de bestelling betalen met Bancontact en creditcard (VISA, MasterCard en Maestro).

Hoe en wanneer ontvang ik de e-tickets?
Je vindt de levertijd en wijze van levering in de omschrijving van de aanbiedingen. Heb je een bestelling geplaatst maar de e-tickets nog niet ontvangen? Raadpleeg dan eerst de SPAM box van het e-mailprogramma, wellicht zijn de e-tickets daarin terecht gekomen. Is dat niet het geval? Neem dan contact op met de klantenservice: fnacpass@faxions.be

Ontvang ik een betalingsbevestiging?
(uitsluitend van toepassing bij aankoop van online tickets)
Je ontvangt een betalingsbevestiging enkele minuten nadat je betaling is geaccepteerd.

Hoe kan ik mijn e-ticket verzilveren?
(Van toepassing bij aankoop van online tickets)
Opgelet: in heel veel gevallen moet je het e-ticket uitprinten omdat dit ook je werkelijke toegangsticket is. Dat is niet altijd het geval. Dus lees altijd heel aandachtig de instructies in de beschrijving van het voordeel en die op het e-ticket in kwestie.

Hoe kan ik mijn e-tickets omwisselen?
(Van toepassing bij aankoop van online tickets)
Helaas, e-tickets kunnen niet worden omgewisseld eenmaal de betaling is gebeurd.

Worden mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?
Ja, je gegevens worden vertrouwelijk behandeld en conform ons privacybeleid.

Hoe kan ik fnacpass.be contacteren ?
Je kunt ons contacteren via fnacpass@faxions.be of op het nummer 02 580 05 85